reede, 2. juuni 2023

Hämmastav


Täiesti ajalooline kogemus, mis peaks minema rekordite raamatusse. Ma käisin praegu ühe tunniga kaubanduskeskuses, kust otsin püksid, spets šampooni, ravimid, käekoti ja kassitoitu. Kokku siis 5 erinevat ostukohta. 

Kõikidel müüjatel oli aega, viskasid nalja, rääkisid eesti keeles, soovitasid- andsid nõu. 

Nagu välismaal. 

8 kommentaari:

  1. Tore kuulda, et nii hästi läks. Sobiva püksipaari leidmine on üks keerulisemaid toiminguid üldse ja käekotiga pole ka lihtne. Peab leidma selle õige, mida riiulil nähes tead justkui kohe, et see on minu kott! Elan välismaal ja eestikeelselt teeninduse luksust sageli lubada ei saa, aga Eestis poodlemise käikudest on mul üldiselt head mälestused, eriti Kaubamajas.

    VastaKustuta
  2. Eestis poodlen peamiselt toidu ja ehituspoes ja sealt kogemused head.

    VastaKustuta
  3. Oo, ehituspoed. Peaks kirjutama eraldi postituse sellest :D Minu kogemus on see, et töötajad on ALATI kadunud, tilista seda kella seal palju tahad. Kui ma nõu vajan, tuleb minna Lasnamäe poodi, leida vanemas eas venekeelne härra, kes eesti keelest aru saab ja küsida. Ta ei kujuat ette kui abivalmid nad on ja mure saab alati lahendanud. Mind on päästnud need tüübid valede veefiltrite ostust, valet tüüpi kruvide soetamisest jne. Mul on nüüd kindel taktika lausa :)
    Ainult Espak oli eelmisel suvel teenindajate osas meeldiv erand, sinna läheks vajadusel tagasi.

    Muus osas pole halba kogemust väga olnud. Pükste teemal õnnitlen :) Ma saan täiesti aru meestest, kes osavad terve elu ühte ja sama marki-mudelit teksaseid (kui figuur lubab). Ma ei leia omale kunagi ideaalseid, ikka peab kohendama. Ja järgmisel korral pole neid enam tootmises muidugi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul muide on blogis üks ammune sissekanne Eesti ehituspoodide teenindajate teemal. Võiks nagu arvata, et teenindus tänaseks paranenud, aga paistab, et olulist muutust pole?
      (5500 > labels > vana maja remondipäevik. Skrolli alla, kuni näed "Ehitusmarketite klientide väärasusaamad".)
      https://viistuhatviissada.blogspot.com/p/blog-page_30.html

      Kustuta
    2. Väga hea, lugesin! :)
      Eks mõnes asjas on parem küll, eelmisest suvest on kaks vastandlikku kogemust - köögisegisti ost ja kutt, kes sisuliselt veetis tunnikese minuga mööda poodi rännates ja õiget vidinat testides (mul olid mõõdud olemas). Lõpuks soovitas veel kliendikaart teha (espak), siis sai mulle soodsamat hinda pakkuda. Olin suht hämmingus, sest reeglina on ehituspoed piinapink.

      Teine teema oli emaga oli muruniitja ost. Käisime vist Ehituse ABCs. Teenindajaid ei ole, kellale keegi ei vasta. Need, kes on, ei vastuta selle vahe eest. Oota ja oota! otsi ja küsi, ei miskit! Lõpuks tuli torssis proua, hästi pahur ja kuri. Kuna mul oli vaja info kätte saada ja ma olen torssis müügiinimestega karastunud, siis andsin gaasi. Meelitasin, käratasin, küsisin ja kiitsin kui info käes. No mõjus lõpuks, aga ma olin oimetu. Siis veel kuskilt väljastuspunktist selle masina kättesaamisekoha otsingud... see oli omaette kammajaa. Mul ema käib kepiga, aga tahtis ise kaasa tulla ja näha. Vanur juba pahur ja tüdimuseni väsinud, istuda ka kuskil pole. Õudne kogemus. Ja on asju, mida ma ei taha netist osta. Segisti osas olid pensionil oleva santehnikult saadud parameetrid ja info, aga ikka oleks pekki keeranud. Nii palju nüansse, mida peab jälgima. Sõbrants, kes renoveerib Pelgulinna maja aastaid, kutsub neid teemasid "isasteks tegevusteks". Tal on ikka ulmelisi kogemusi, sh töömeestega, kes keset tööd teatavad, et nad enam ei viitsi ja tagasi ei tule, olles just elutoapõranda täielikult üles kakkunud ja liiva paika vedanud. Lõbus!

      Kustuta
    3. Ehituspoed... nad müüks kordades rohkem, kui nad raatsiks saali personali panna. Mitu korda ma olen tagurpidi välja tulnud - nõu kellegi käest ei saa, mis ikka, ostan mujalt või saan ilma hakkama!!!!

      Kui võimalik, tuleks poodides käia ilma vanemate sugulasteta, nad on seal nuhtlus mitmel põhjusel. Minu oma hakkab alati sente lugema ja tekitab kas piinlikke olukordi või blokeerib millegi ostmise üldse. Lihtsam on parameetrid kokku leppida ja öelda, et hei, see on nüüd minu vastutus. Aga see on raske, raske...

      Kustuta
    4. (olen Kaur)

      Epule - mu kogemus on see, et kui sa saad teenindaja endaga suhtlema, siis on kõik enam-vähem. Aga sa EI SAA, sest neid pole või neil on saba ootamas.

      Muude poodidega aitab see, kui minna keset tööpäeva. Ehituspoodidega ei tööta see ka, sest siis on kõik profid ostlemas.

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!