- ära anna mitte kunagi korraldusi, mille täitmist ja/või tulemust sa ei kontrolli
see on hämmastav, kui kiiresti " hammustatakse lahti" järelkontrolli puudumine. Ehk siis, sellega on seotud väga mitu tahku. Ühelt poolt kaotad autoriteeti, kui loobid korraldusi, mis tegelikult pole olulised.
Ja mis tahes ei räägitaks praeguse koolisüsteemi kontekstis. Inimesed on loomult laisad. Keegi ei viitsi rohkem kui peab ja on mõistlik. Ning väga kiiresti saadakse selgeks, et esimest korraldust ei pea võtma tõsiselt. - lepi kokku selged mõõdetavad eesmärgid
see sõltub muidugi ka tööst ja inimestest. Aga üldiselt inimesed ei salli subjektiivsust. Üldiselt inimesed ei oska lugeda su mõtteid. Ja üldiselt ei oska nad aimata su maitset ja stiili. Kuigi. See viimane tuleb ja paraneb kogemuste kasvades.
Ehk siis kõigil on lihtsam, kui eesmärk on selge, ratsionaalne, mõõdetav ja ühtemoodi arusaadav. - Sul peab olema selge visioon ja arusaam, kuhu ja kuidas edasi
- samas ei tohi selle enesekindlusega üle pingutada,
Kui sa alati kõike tead ja ainult sinu vastus on õige, siis suretad õige kiiresti inimeste initsiatiivi ja koostöötahte - on kaks võimalust- asjad kas õnnestuvad või neist on midagi õppida. Hirm pärsib loovust. Eksimine on ok
- ära kunagi eelda. kontrolli ja küsi üle
Seda on enne mind sajad, kui mitte tuhanded märkinud. Eeldamine on kõikide probleemide ema. Inimesed on ilusad ja head. Aga mitte sinu moodi ilusad ja head. - kui oled uus, siis enne kui hakkad lammutama ja muutma, võta aeg
hetkeks maha.
Väga harva, kui sul on sama kogemustepagas kui nn vanadel olijatel ja isegi kui kõik on pahasti, siis midagi ju ikka oli. Vaevalt nad jalga kõlgutades passisid. See, kui sa kõik vana kohe halvaks kuulutad, on solvav ja lugupidamatu vanade olijate suhtes - kui sa oled tööle võtnud kõrgepalgalised spetsialistid, siis usalda
neid.
juhi asi on hoida meeskonna näod naerul, mitte segada proffide tööd. - Minu isiklik lemmik juhtimisvorm on juhitud demokraatia.
See ei toimi kõikides seltskondades ja kõikide inimestega. Ja võib vabalt olla olukordi ning organisatsioone, kus autoritaarsus on ainumõeldav. Aga üldjuhul töötavad inimesed paremini, kui nad on kaasatud. Kui sa kasutad ära professionaalsust, sünergiat, erinevusi - asjad millest räägitakse, on tähtsad ja tähtsatest asjadest räägitakse.
Ma ei tea, kas mu pea ümber on roosad, rohelised või indigovärvi tulukesed- aga üsna tihti on mul tunne, et olen teiselt planeedilt...
Ja väldi impulsiivsust.. viimase aja pidev mantra, mida tahaks mõnele seina peale kleepida :P
VastaKustutaNõus:)
Kustutanoogutasin kaasa, ainult 1. punktist ei saanud hästi aru, eriti sellest, kuidas ühitada soovitusi "usalda oma spetsialiste" ja "kontrolli täitmist". ma olen mikroastme juhina harrastanud pigem seda spetsialistide usaldamise varianti ja asjad saavad selle peale kuidagi iseenesest õigeks ajaks tehtud ja kui on mingi jama, siis nad ütlevad ise.
VastaKustutaSelle mõte pole töö korraldus vaid korraldused.
KustutaNt. Ma ütlen sulle, et saadad.mulle iga nädal aruande tehtud tõlgetest. Sa unustad ära, ma ei küsi . Ja nii jääb. Sama juhtub ka järgmiste korraldustega.
Ja kui ma siis ükskord ütlen, et nüüd on nii,et iga kliendi pakjumist peab tingima 10% kõrgemaks,siis sa ütled ja- jah ja unustad järgmisel sekundil. Sest sa tead, et tegelikult ei huvita, ma ei hooli jne
aa ok. siis on asja mõte just see, et "ära anna korraldusi lihtsalt korralduse tegemise pärast."
Kustuta