Skeptiline eestlane minus küsis, et no kas varem pole lubatud, ikka on. Kas on tehtud? Ei ole. Ja samuti, et teede kordategemine ei tohiks nüüd küll olla mingi autasu, preemia, vaid täitsa normaalne tegevus, mida linn minu rahaga tegema peakski. Igaljuhul, sai see üllatav kiri klaasi taha pandud.
Ja suur oli mu hämming, kui ühel päeval nägin kõnniteel seismas lahtivolditud plaani kohal kätega vehkivaid mehi. Järgmisel ilmusid sildid, mis palusid kallitel elanikel oma autod eest koristada., Siis tõmmati lindid ning püstitati aiad. Ja töö algaski pihta!
Edasi kiidan ma nüüd järgmist tegijat. Peatöövõtja on Lemminkäinen. Ma pean ütlema, et pole ammu nii ladusat töökorraldust näinud! Selge, et ma ei passi neid 24/7, aga pole veel kordagi õnnestunud kedagi nina nokkimas näha. Mehed vihuvad tööd teha õhtul kella kaheksa-poole üheksani ja vaid pühapäeval puhkavad. Kui masin koorib pinnast, siis ei tekitata hunnnikut, vaid kõrval seisab auto, kuhu muld pannakse. Üks vend kaevab augu, teine paneb toru ja kolmas ajab kohe ka kinni. Lust ja rõõm.
Üks märkus siiski on. Mehed, kui tulevikus selliseid objekte planeerite, siis võtke mõni naine ka kampa, kes raha loeks ja maa peale tooks:). Praegu tundub, et keegi sattus vist äärekivide poes pisut hoogu. No kujutlege- tee. Ühes servas pargivad risti sõiduteega autod, seejärel on sõidutee, siis tuleb teega paralleelselt mõeldud parkimispind ning siis kõnnitee. Ning sellele alale suudetakse paigutada 5 (viis) rida äärekivisid.
Joonte tõmbamine tundus projekteerijale ilmselt liiga labane? Ma ei hakka ütlema, et enne saadi kümnete aastate jooksul hakkama ilma igasuguse märgistuseta...
PS. Käesoleva loo autor ei ole Keskerakonna liige ega valija. Lihtsalt Rahulolev Kodanik.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!