Näiteks Elisa Elamused. Kas teil on juba uus versioon. Kui pole, siis varsti saate. Võiks ju arvata, et uus on parem. Kliendisõbralikkus ja kõik need teised sõnad. Värviliste nuppude asemel pead nüüd kas teadma telekava või vajutama ja vajutama. Selleks et näha online, kulub 3 nupulevajutust, kerimine ilma pildita, järelejäänud saateaja nägemine nõuab vaeva, viimati vaadatud funktsiooni pole enam jne. Klienditeenindus lohutas - küll te ära harjute. Harjudki, mis sul üle jääb. Aga miks. Miks teha midagi ebamugavamaks? Miks ei lähtuta sihtgrupist. Ka ilma igasuguse uuringuta on ju selge, et telekat vaatavad pigem vanemad inimesed.
Midagi on hiljuti tehtud ka pdfiga. Las jääb.
Ja siis ongi nii et lihtsad asjad hämmastavad.
Lähed Pärnus hotelli Tervis. Ja järjest üllatud positiivselt. Tekiääred ei ole topitud serva alla.
Vannituba on tehtud naistele. Konksud, käsidušš, tripid, riiulid... Ja see pole veel kõik..
"Ei mingeid formaliteete. Tervis!.. Tervist!... -Mitte ma ei ütelnud tervist, vaid tervis...-Ta ütles tervis....."
mida teha hotellis (kui oled raamatu maha unustanud). Näiteks läbid hotellis maha märgitud terviseraja :) #liikumisaasta #geniaalne #2sillajooks
Mõned retoorilised küsimused siiski jäävad.
Mis vahe on meeste ja naiste vetsudel? (Vastus: mitte midagi.Vaid silt uksel.)
Miks pakutakse hommikusöögiks šampust? Mitte et see mulle ei meeldiks. Aga põhimõtteliselt? Miks?
Miks on Pärnu Rüütli tänav pühapäeval kinni ja täiesti tühi. Kus on kõik need turistid, miks puudub nõudlus jalakäijate tänaval hüpoteetilistele kohvikutele( mis on kõrvaltänavatel)?( Aga punase torni näitus on tore)
Btw. Kas "ikkagist" on nüüd legaalne väljend ja peaks ka ise kasutama?
Minu arust sa eksid. Tootearenduse eesmärk on saada oma teenuse või asja sisse veel üks uus funktsioon, omadus või vidin juurde. Et projektijuht saaks CV-sse veel ühe rea. Et siis minna kandideerida naaberettevõttesse uue positsiooni peale sammu võrra kõrgema palgaga.
VastaKustutaTurunduse mantra on see, et tuleb teha midagi uut, juurde, rohkemaks. "Kliendid tahavad UUSI asju, mitte olemasolevaid paremaks, mugavamaks ega maitsvamaks." Su professioon on toidundus, võib-olla seal on keegi tõesti teinud kampaania, et "meie kohupiim on nüüd maitsvam kui eelmisel aastal". Aga it vidinate alal on nii, et uue toote või versioon tutvustuses loetakse kokku uute funktsioonide read. Tulemus on kliendi jaoks aina segasem, kokkukuhjatum, hägusam toode või teenus.
Erandid on Apple ja kohati ka Google.
Jah ja ei. " rohkem siniseid osakesi" on tõesti eelmine sajand. Aga kui me räägime olemasoleva parandamisest ( mitte uuest), siis eesmärk peaks olema toote elukaare pikendamine st müük ja kasum. Võimalik, et its on teisiti, aga ma hästi ei usu? Ja seda saab läbi parema funktsionaalsuse.
KustutaOff topic. Olen järjest käinud kahel üritusel, kus on olnud laual minu meeskonna tehtud tooted.Nii hea tunne, et oled aidanud luua midagi, mis inimestele meeldib..:) nii tore oleks, kui ka tarkvara arendaja saaks seda nentida :)
Tarkvara arendaja... Istud Frankfurdist Dehlisse minevas lennukis ja hindust pinginaaber saab teada, kus sa töötad, ja sulab "oooh niiiii tore ma iga päev kasutan skaipi et oma vanematega rääkida, sa tõesti töötad seal??!?!, mega toredad olete, super aitäh" :)
Kustutafirma kui terviku ja firma eri tasandi juhtide eesmärgid ei pruugi kattuda ("suurendada kasumit", "saada rida CVsse, et saada uus ja parem töökoht"), ja kuna firma ei ole inimene, sis tema eesmärgid jäävad päris inimeste omade varju.
Kustutanotsu
Toote elukaare pikendamine on otseses vastuolus firma huvidega. Firma kasum sõltub läbimüügist. Kodanik ei osta uut kui vana katki ei lähe või siis peab hirmsalt vaeva nägema veenmaks kodanikku, et ilma uueta (millel mõni mittevajalik funktsioon lisaks) ei saa elada.
Kustuta"Vanemad inimesed" on omaette teema. Tuttav küsis eile spordikella soovitusi. Mina küsisin vastu, et kui noor v vana inimene on. Sest spordikellad ja äpid on tehtud NOORELE tarbijale. Ma andsin tasuta saadud edeva ja muidu super hea spordikella tagasi, sest ma ei näinud selle ekraani lugeda - väike kiri, tuhm tekst tumedal taustal, heledust muuta ei saanud. Mis kasu on mul sama kella sajast uuest funktsioonist, kui ma ei näe, mida see vidin mulle ütleb...
VastaKustutaEhk kusagil on turg 50+ ja 60+ ja ehk ka 70+ inimestele mõeldud teenustele ja toodetele. Seesama, et ärme topi teki serva kinni. Aga vähemalt tehnikamaailmas ei ole tootjad seda turgu veel avastanud.
See on mul koolituse üks peatükk.Euroopa demograafiline profiil ja raha olemasolu. Loodetavasti vähemalt need tudengid teevad tulevikus mõne firmale kasumliku otsuse st korjavad raha üles:)
KustutaOo laik!!!
KustutaJaa! Ma pole veel 50 ja ka mulle tundub, et ma olen juba vana ja minu järjest halvenevale silmanägemisele ja ka rutiinivajadusele (igasugused õigustamata uuendused on saatanast!) võiks olla rohkem valikuid.
KustutaAga mu mõte oli see, et tootearenduse taga on tihti kas kellegi isiklik vajadus karjääri teha või ettevõtte sisene poliitika ja võimuvõitlus. Või rahastuse otsused - "meil on piiramatu eelarve turunduseks, aga null ressurssi päris arendamiseks". Ja need teemad vajaks samuti lahti rääkimist. Muidu su tudengid lähevad laia ilma ja naiivselt usuvadki, et kõige taga on kliendi vajadused.
VastaKustutaKui ma viimati Pärnus käisin, sain pärnakate jutust aru nii, et Rüütli tn rendihinnad on nii kõrged, et toidupakkujad ei veaks välja, ainsad, kes hakkama saavad, on turistinänni müüjad. Pmst linna poliitika ja tegematajätmised - saaks linna pindadel rendile ülempiire seada, tingimusel, et on toitlustus. Eeldusel, et linna huvitab turisti soov rohkem kui võimalikult suur renditulu.
VastaKustutanagu allpool kirjutasin, siis kohvikutes oli rahvast küll. Aga ega ma tõesti ei tea, äkki toovadki kasutatud riided, lõngad ja kadakast lõikelauad rohkem sisse? Ja ehk ongi parem, kui rahvas ei koondu kuhugi ühte kohta, vaid on hajutatud? Lihtsalt. Ilm oli nii ilus, oleks tahtnud istuda seal väljas. Aga istusin siis hoopis seal endla poolse pargi servas ja pärast supelsaksas...:)
Kustutasa ise tead sellest maailmast kindlasti rohkem, aga pakuks, et suveniirimüüjal on vähemalt see risk väiksem, et kaup kätte pahaks läheb.
KustutaPärnu nii öelda "kesktänav" on Rüütlist liikunud jõe äärde. Jalutatakse Jaansonil, jõe ääres on suvekohvikud ja meelelahutuskohad jne. Parimad kohvikud on küll kenasti Rüütliga ristuvatel tänavatel olemas aga niisama seal tõesti ei guljatata :D
VastaKustutaHommikusöögiks šampuse pakkumine on ilselt Mimosa tegemiseks... Alko värskelt pressitud mahlaga on teadupärast "puhas tervis" :P
ah, jah, muidugi Mimosa!
KustutaMis algne retsept oleks? Meil kontoriüritustel on mimosa alati olnud cavaga…
Kustutaei leia guugeldades, võib-olla polnudki algne retsept väga täpne - osa on ehtsa šampanjaga, aga cava on samuti populaarne koostisosa. USAst pärit jook, nad ehk polnud veinide päritolu koha pealt nii pepsid.
KustutaPühapäeval ei käi keegi linnas, mis neist kohvikutest siis seal ikka niiväga vara avada. Turist võtab spaas hommikusöögi ja sõidab koju ära. Miljoni auto pikkused rodud suunaga Tallinna terve päeva vältel.Kohalikud lähevad turule/suurde poodi/kirikusse/metsajooksule, võibolla õhtul natukeseks kuskile jalutama, kui on koer.
VastaKustuta"Ikkagist" on jube kole kuulata, nagu ka "ennem" või "nõusi", neid küll kiputakse rohkem kirjades kasutama, .
Miks pühapäeval keegi linnas ei käi? Millal siis veel...? Ja pärast kirikut mindigi ju kõrtsi..?
KustutaVàikelinna elatustase? Kui sageli kesklinnakohvikus ikka jaksaks käia.
Kustutakohvikud ( need, mis olid siis kõrvaltänavatel) olid kõik üsna täis. Kurvastasin pigem selle pärast, et nad ei asunud nn peatänaval. Nagu välismaal, eks, võiks olla :)
KustutaAga tundus tõesti, et massid olid pigem seal keskuse ja Port arturi kandis.
Miks hotelli kohvi, et eriti capuccino/latte on nii kehva? Kas hotellidel on diil kohvikutega, et inimesed kohe peale hotelli hommikusöögi lauast tõusmist peavad inimesed kohvikusse tõttama? Tuli meelde seoses Tervise hotelliga, seal suudeti ükskord kohvi pähe joodamatut ollust pakkuda, pidigi vahuveini / mimoosat jooma. Õnneks teised korrad on vähemalt tavaline kohv juua kõlvanud, noh esimeseks äratuseks söögi kõrvale.
VastaKustuta